Silniki LSRPM/PLSRPM z magnesami trwałymi, zawierające te same elementy co silniki indukcyjne, charakteryzują się niezawodnością, trwałością i elastycznością:
- sprawdzona technologia oparta na ponad 15 latach doświadczenia
- wytrzymała konstrukcja zawierająca te same elementy co silniki indukcyjne
- łatwość instalacji i przekazania do eksploatacji porównywalna z łatwością instalacji silnika indukcyjnego
- odpowiednik silników indukcyjnych IEC pod względem mechanicznym
- kompaktowa konstrukcja o niewielkich wymiarach i małej masie stanowiąca odpowiednik standardowych silników IEC
- tryb bezczujnikowy
- gwarantowany optymalny moment obrotowy w całym zakresie prędkości
LSRPM - Dyneo ®
- takie samo wykonanie jak standardowe silniki indukcyjne
- oszczędnośc energii wynikająca z lepszej sprawności niż w przypadku zwykłaych silników indukcyjnych
- oszczędność kosztu produkcji i transportu: 60 % mniejsza waga
- praca w trybie zmiennoprędkościomym
Moment krytyczny | N.m | do 1 600 |
Wielkość obudowy | mm | od 90 do 315 |
Stopień ochrony | IP | 55 |
Moc | kW | od 3 do 350 |
Napięcie zasilania | V | 400V +/- 10% |
Prędkość | rpm | do 5 500 |
PLSRPM - Dyneo ®
- oszczędnośc energii wynikająca z lepszej sprawności niż w przypadku zwykłaych silników indukcyjnych
- oszczędność kosztu produkcji i transportu: 60 % mniejsza waga
- praca w trybie zmiennoprędkościomym
Moment krytyczny | N.m | do 2 300 |
Wielkość obudowy | mm | 315 |
Stopień ochrony | IP | 23 |
Moc | kW | od 315 do 500 |
Napięcie zasilania | V | 400 V +/- 10% |
Prędkość | rpm | do 3 600 |
Kontakt
Handlowy
Andrzej Gajtkowski
Lider zespołu sprzedaży - rejon Północ
+48 797 991 410
+48 56 654 49 06
andrzej.gajtkowski@apator.com
Techniczny
Krzysztof Wnuk-Lipiński
Specjalista wsparcia technicznego i szkoleń
+48 506 094 170
krzysztof.wnuk-lipinski@apator.com